Nowa strona fingerprintweb.pl

Pozycjonowanie

Posiadanie strony internetowej w dzisiejszych czasach to konieczność, ale na tym nie powinniśmy poprzestawać. Dobra strona internetowa powinna zaistnieć w popularnych wyszukiwarkach internetowych. Większość użytkowników internetu korzysta z wyszukiwarek w celu odnalezienia stron internetowych odpowiadających na ich zapytanie. Najpopularniejszą z nich jest Google.

Gdzie jest Twoja strona?

Masz już stronę internetową i dodałeś ją do wyszukiwarek takich jak google, bing, wp i onet. Po dodaniu trzeba zazwyczaj poczekać kilka dni, aby odpowiednie roboty odwiedziły Twoją stronę i umieściły ją na zasłużonej pozycji. Teraz wystarczy wymyślić frazę - kilka słów opisujących Twoją branżę i sprawdzić gdzie jest umieszczona Twoja strona. Jeśli nie ma jej na pierwszych 3 stronach wyszukiwania, to tak jak by w ogóle strona nie istniała.

Co teraz?

Jednym z podstawowych i najtańszych rozwiązań jest dodanie strony do katalogów branżowych i internetowych książek telefoniczno-adresowych. Niestety może to być niewystarczające, aby pojawić się na pierwszych stronach.

Wiele przeprowadzonych badań wskazuje, że tylko kilka procent osób po wpisaniu hasła do wyszukiwarki przechodzi na kolejne podstrony w celu sprawdzenia dalszych wyników.

W czym fingerprintweb.pl może pomóc?

Dzięki naszemu doświadczeniu i umiejętnościom, przy użyciu posiadanych przez nas środków, możemy doprowadzić do tego, aby Twoja strona internetowa uzyskała wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania dla wybranych fraz.

Czy jest to bezpieczne?

Wiele firm i tak zwanych pozycjonerów za bardzo małe pieniądze proponuje szybkie pozycjonowanie strony. Niestety opiera się to tylko na wrzuceniu strony do systemu linkowego, gdzie linki do pozycjonowanej strony pochodzą z bardzo słabych i spamowych stron, często też ze stron z tak zwanego złego środowiska. Zamiast polepszyć pozycję, może to tylko zaszkodzić i wywołać nałożenie filtru w wyszukiwarce na daną stronę, pod dane hasło.

Jak my to robimy?

Pozycjonowanie w zależności od pakietu składa się z kilku etapów.

Po pierwsze przeprowadzimy analizę twojej witryny internetowej pod kątem wyszukiwarek na dane hasło.

Po drugie będziemy budowali bazę wartościowych linków w internecie prowadzących na Twoją stronę.

Po trzecie przeprowadzimy analizę efektywności naszych działań, której wyniki będziemy regularnie Ci przedstawiać.

Pakiet podstawowy od 50 zł

  • Pozycjonowanie od jednej frazy minimum 3 miesiące.
  • Analiza strony i przekazanie wytycznych co do zmian optymalizujących stronę(*)
  • Stworzenie sieci linków prowadzących do pozycjonowanej strony
  • Bezpieczny przyrost linków oraz szybka indeksacja
  • Comiesięczny raport skuteczności

Pakiet standard od 80 zł

  • Pozycjonowanie od 2 fraz minimum 3 miesiące.
  • Analiza strony pod kątem wyszukiwarek
  • Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek
  • Budowa sieci linków
  • Budowa zaplecza tematycznego
  • Bezpieczny przyrost linków oraz szybka indeksacja
  • Comiesięczny raport skuteczności

Pakiet premium od 120 zł

  • Pozycjonowanie od 2 fraz minimum 6 miesięcy
  • Analiza strony pod kątem wyszukiwarek
  • Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek
  • Budowa sieci linków
  • Budowa zaplecza tematycznego
  • Budowa sieci linków i zaplecza słów bliskoznacznych
  • Skuteczne i trwałe pozycjonowanie
  • Bezpieczny przyrost linków oraz szybka indeksacja
  • Comiesięczny raport skuteczności
Podane powyżej ceny, są cenami netto, za pozycjonowanie jednej frazy w okresie jednego miesiąca.

Największym referentem odwiedzin są wyszukiwarki internetowe. Dlatego nie czekaj i skontaktuj się z nami, aby poznać więcej szczegółów na temat pozycjonowania.

 

Chcesz szybko i tanio wypromować swoją ofertę lub produkt?

Proponujemy Ci reklamę kontekstową i linki sponsorowane.

Skontaktuj się z nami, aby poznać więcej szczegółów.

Jest to reklama, w której nie płaci się za wyświetlenie reklamy, tylko za przejście potencjalnego klienta z danego linku na Twoją stronę.

Naszym zadaniem jest przygotowanie i nadzorowanie kampanii w systemach reklamy kontekstowej i linków sponsorowanych, tak by dotarła do jak największej liczby zainteresowanych osób.

Po przekierowaniu klienta na Twoją stronę reszta już zależy od Twojej oferty.